Har ganska så charmiga kusiner♥

Mina kusiner uppe i Pite är ganska så söta. Jag visade videorna nedan för grabbarna i helgen som är 10, 7 och 3 år och jag fick så charmiga reaktioner av dem.
Samuel: "Men, det är ju flera sånger i en!" Och var typ jätte fascinerad.
Elias ba: "åh den här kan jag" på mumintrollet sen började han sjunga på finska så då kunde han den ju inte längre så han ba:" men, vad gör han nu?" typ jätte ängslig, stackarn.
Sen simon som är 3, tyckte det var jätte roligt med gubbarna som kom upp bakanför soffan(the cartoon medley) så han satt i knäet på mig och höll på skratta ihjäl sig. Så jag var ju tvungen att spela den flera gånger.
FreddeGredde är en svensk grabb(sjukt spejsat) som faktiskt är otroligt duktig på det han gör, han lyckas fånga "publiken med sin charm" och sen så är låtarna så medryckande. Eller blir då alltid jätte glad och på glatt humör då jag hör på hans låtar, så haha, om ni inte hört han förut så borde ni lyssna på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0