Down on the corner, out on the street.

Har haft en underbar helg uppe i pite med småkusinerna och Bosse sen MosterMirjam också. Behövde lite avskräming från livet i Skellefte, så det var verkligen behövligt.
Jag kom hem igår, och det första jag gjorde var att fara till jobbet och vänta på att Nadja skulle sluta(klockan 01.00). Då drog vi till Shell och köpte dipp och popcorn och såg "barnhemmet(the orphanage)". Jag tog mig hem vid typ 4 tror jag.
Sen idag så stod väckaren på 12, gjorde mig iordning sen for jag och hämtade upp Nadja och Björn och vi drog och käkade på Calles vid typ 1. Ceasarsallad valde jag och himmla gott var det kan jag tala om! Har ni inte smakat den så borde ni göra det!
Sen så drog vi hem till Björn och spelade lite sällskapsspel och Buzz, himla roligt det också och nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska slå på nån film.
PEACE OUT!

min älskade stuga 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0