Let me be the one that can take you from all the things you've seen.

God Morgon! 
Eller, god dag är kanske ett mer passande ord. Sitter och väntar på att Rebecca ska bli klar. Vi ska gå på stan och ba ha det trevligt och få umgås! Var sjukt länge sen vi gjorde något bara vi. Ska luncha på stan också, komemr bli mysigt.
Det här med att vända tillbaka dygnet denna vecka känns bra. Skjutsade Kalle till jobbet imorse, snäll som jag är(igår skjutsade och hämtade jag Rebecca), så jag har sett filmet Chocolat medan Rebecca sov vidare. Men nu börjar hon vara klar. Så nu ska vi dra iväg.
Hoppas ni får en himla bra dag. Det ska jag ha.
PEACE OUT!

Jag längst till vänter, och Rebecca är nästlängstbort till höger♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0