Everything was easy, everything was simple.

Idag har jag och Rebecca bakat hela dagen känns det som. Vi har bakat lussekatter, banankaka, siraps/kolakakor och kladdmuffins. Himla charmerande och mysigt. Hon var ledig både igår och idag, så vi har som umgåtts bara vi för Kalle har varit och jobbat. Himla goda blev kakorna. Som vi har skrattat, lussekatterna vart jätte fula måste jag erkänna. Hahahahaha, och jag och rebecca stod och valde ut vilka som var fulast. Känns lite tråkigt att sista kvällen jag är här så är dem bortbjudna på kalas(planerat långt innan de vart bestämt att jag skulle hit).
Imorgon skjutsar Kalle mig vidare mot nya aväntyr. Kommer nog bli bra, men jag är så sjukt nervös. Nu ska jag ta och fortsätta med mitt pluggande för Open water diver dykat certifikat! Önska mig lycka till!
PEACE OUT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0