Ojojoj vad mycket vi ätit.

Kom just hem från en toppen kväll med brudarna! 
Vi drog hem till Cicci när jag slutade där vid kvart i 7, men tror ni inte cissi gett os fel nyckel. Så där står vi emd jobb nyckeln istället. Hennes hemnyckel var kvar i fickan på jobbet hahaha. Så jag drog och hämtade nyckeln innan vi andra började fick oss in i läggan och förbered tacopajjen. Som förövrigt vart hur gos som helst! Sen så dukade vi fint så när cissi kom vid typ kvart över 8 så vara bara hugga in! Sen vart det singstar, guitarr hero, med andra ord, och massamassa prat och chips&dipp, ostkrokar, mer chips och 7½liter dricka! Toppen kväll med andra ord!
NU ska jag typ ändå ta och spela GH ba före var så länge sen! 
Sen imorrn jobbar jag natt. Så he blir nog kanon!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0