Is it alright to tell you that i'm happy?

KOm just hem från Nadja, vi har sett hockeyn. Och man är typ aldrig så nervös som när man ser hockey! Vi satt och ville knappt kolla på tvn för det är så sjukt pirrigt. Ett felsteg och vi förlorar! Vi käkade massa popcorn + dipp(standard). OCh som tur var så vann ju AIK! Wihooo! NU är nästa match på torsdag bortaplan, så blir att bänka framför tvn.
Sen tidigare idag var jag och Nadja och fyndade på öb på hennes två timmars, himla intressant, handlade typ ändå små mycket. Sen efter det så kom brorsan hit och vi firade han som fyller 21. Sen när hockeyn började skjutsade jag hem honom.
IMorgon öppnar jag = börjar halv 8. Så funderar på om jag ska ta och lägga mig och sova.
PEACE OUT!

Grattis på 21 årsdagen bror!
Söta syskon må jag säga, jag är typ 4-5 och marcus 5 eller 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0