Could have been easier on you.

Uppdateringen har inte varit den bästa senaste veckan, i helgen har jag umgåts med paps och Linnea och CHristoffer som var upp från stockholm. Så vi tillbringade fredag och lördag borta i Önnesmark i stugan och blev bjudna på rå god mat av Paps föräldrar. Himla roligt, blev även pimpling, skoter, massa grillning, luftgevär, utforskning av ladgård(gammal) och massa prat.

Sen så nu i veckan har jag jobbat och igår for jag och Bella på spontantripp till Ume, så vi tog bilen dit ner. Jag hittade en jätte charmig t-shirt och även en klänning att ha nu på lördag då vi ska ha avslutning med IBK.
PEACE OUT!
tröjjan jag köpte, som butikbiträdet sa: "Man blir aldrig för gammal för disney"

Kommentarer
Postat av: Christer

Skoter + pimpelfiske = riktigt trevligt =]

Brings back some good old memories!

2012-04-13 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0