I wouldn't change even if it brings me down.

Ojoj, har redan varit vaken i typ 10 timmar, känns som klockan är typ 9 på kvällen  ba för att man varit uppe så länge. Kroppen är typ helt slut efter lte sömn och två stenhårda matcher. Första förlorade vi, men andra matchen taggade vi igång mer och lyckades vinna - jag fick till och med göra mål som back(Kändes kanon!). Nu har jag duschat och har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Blir förrmodligen fara hem till lägenheten igen och städa(har sovit hemma för det är mycket närmare till edda om man skulle upp 6 på morron...). Blir nog kanon! Och så hoppas vi att vi får spela finalen imorrn!
PEACE OUT!

så där lagomt charmig, min första innebandysäsong -2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0