Everybody come and get in the rhythm, music will take you high.

Jaaaru, är alldels slut efter 6 innebandy tärningar/matcher på 3 dagar. Så jaaa, kroppen behöver vila - så blir ingen tärning för mig imorgon(har mycket med att göra att jag är förkyld också) - men jag kommer iallafall fara dit och titta på tror jag. Igår så kom Evve förbi ett tag efter innebandyn och hade med sig inflyttningspresent - var två ljus med ljuslyktor och ett stort grönt äppelljus som jag ba vill käka upp då jag ser det - TACK EVVE ♥! Sen så idag har jag haft besök av Sofie och Julia - var jätte mysigt och roligt. Vi såg knocked up, den är charmig. Jag och Julia skrattar typ jämt, samma dåliga humor!
Imorrn väntas jobb från 11-18.30 så blir väl en tidig kväll ikväll haha. HAre bäst ni alla.
PEACE OUT!

Svartvit eller färg - Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0