It's like a dream, no end and no beginning.

Gillar att jag lyckas somna före tolv, men vaknar 3 och är pigg. Försöker somna om - en halvtimme senare bestämmer jag mig för att faktiskt gå upp och börja packa. Frukost och 1½ timme senare sitter jag nu här och ahr packat klart! (eller okej, nästan helt klar) Ska snart fara hem och lämna bilen, sen kvart över 7 beger jag mig mot jobbet - börjar 8 yaaay! Sen efter det så blire att fara till amanda och på måndag gör vi Stockholm osäkert!
PEACE OUT!
Frulle bestående av två tomatmackor, bullar och te blåbärste,  Och mina fina packade väskor( +ska ha med dataväska också!)
ba för att det går assnabbt att ladda upp cambilder (i)!

Kommentarer
Postat av: linnea

lycka till:D:D:D:D<3

2011-10-02 @ 20:53:28
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0