The clock is ticking by, broken glass and a one-winged butterfly.

Älskar att jag aldrig blir frisk... Var "sängliggandes" från i måndags till igår, och då kändes det bättre så gick på stan med linnea och vi käkade varsin hamburgare på max. Sen så nu idag efteråt så hare bara blivit värre, nu är jag värre än innan... åhhh. Palla! Tur att jag inte jobbar förän på söndag iallafall, hatar att förlora timmar. Och usch så optimistisk man kan vara.. haha. Sover hemma hos mamma iallafall nu när jag är sjuk. Känns enklare för då har jag sällskap och då känns de lättare haha.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Christer

Snygging ;)

2011-11-12 @ 02:09:22
Postat av: linnea

naw så fin du är stumpan min

2011-11-13 @ 21:31:38
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0