I know you got that power.

Godmorgon!
Klockan är just nu 05.04 - och jag är jätte pigg! Normalt? - Nej! Särskillt inte om man heter Hannah Lindgren - då ska man sova till minst 10.
Hade julmys igår med familjen, var ju faktiskt första advent i söndags. Vi såg mysteriet på greveholm, gjorde goda mackor, åt lussekatter och drack gott te - hur mysigt som helst.
Idag väntas jobb mellan 11-18.30. Kommer typ hinna bli trött innan jag slutar haha. Nämen kommer nog bli bra. Tur man har världens bästa arbetskompisar som kommer förgylla dagen iallafall. NU ska jag nog ta och spela lite tv-spel - wihooo, och typ ta något att äta för jag är fett hungrig.
PEACE OUT!


asså cam bilder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0