I have risen from ashes and fed on flames, but even so I still fear I have played a game.

Kom just hem från stan, gick jätte bra på banken för både mig och linnea - var en rå snäll farbror som gav oss sin nummerlapp på 115 när vi hade 134, SÅ HUUUR GULLIG GUBBE SOM HELST!(det var på 110 typ). Sen så blev det mat på subban, fyfan vad det är gott - nu taggar vi mat där igen på torsdag men då nere i ume. Köpte även med mig 2 par örhängen och 2 tröjjor. Ganska så nöjd över mina fynd. Vi får se vad kvällen bjuder på.
PEACE OUT!

mobilkvalla ahha...

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHA min frippa<3

puuuuuussssss gömmz;)

2011-05-27 @ 15:55:13
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygga örhängen =)

2011-05-27 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0