GÄSTBLOGG ALA JULIA!

Hannah är grymm på att sminka.
Men det vet ni säkert, ni som läser den här bloggen.
Det är inte Hannah som sitter och skryter om sig själv om ni trodde det. Det är hennes allra bästaste vän i hela världen(or not) Julia :D
Vi ska alldeles strax ut och parta som fan!
Till Amanda och fira henne för att hon fyller 20. Skitkul!
Där ska vi träffa en massa härligt folk. Känner bara typ 4 personer som ska dit och jag antar att det kommer komma hur många andra som helst men det är alltid skönt att träffa nytt folk.
För er som inte vet vem jag är så jobbar jag och Hannah tillsammans på max. Vi lärde känna varandra på max, skitrolig människa är hon, den där Hannah ;D
Men det vet ni redan. Shit vad borta jag känner mig, nej vi har inte börjat dricka än men jag och Hannah snackar samtidigt och jag kan inte göra två saker samtidigt xD.
Anywho... Ska försöka hitta lite musik nu.
Glöm inte titta in på min blogg också: reddreams.blogg.se
Inte för att den är något rolig att läsa för folk som inte känner mig, eftersom det mest är en publik dagbok där jag skriver vad som händer mig. Men det är alltid roligt med läsare (oftast anyways)
Hare gött allihopa, jag måste hålla koll på Hannah, hon sprutar hårspray på sig själv, istället för i mitt hår. Toker.
Hoj
"Fylleri är frivilligt vanvett."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0