Tears are gonna fall, rolling in the deep.

haha älskar hur mitt humör går upp och ner och byts hela tiden. Vissa dagar är jag hur glad som helst sen så kommer en dag där jag tänker alldeles för mycket. I torsdags var en sån dag där det blev alldeles för mycket tänkande. Sen s idag är jag typ hur glad som helst. Livet leker, jag har tagit studenten, jag har jobb, jag har världens finaste familj och vänner - det kan som inte bli bättre.

jobbade natt igår, och var även tänkt att jag skulle jobba natt ikväll. Men blir isället så att jag ska öppna imorrn - alltså börja 8 på morgon... så det kommer bli en hel omställning - får se hur de kommer gå. hahahaha. ajja, nu ska jag göra nått vettigare än att sitta vid datorn.
PEACE OUT!

ett leende öga
tycker typ den här är stört skön
vikket är konstigt för de där är verkligen inte min musiksmak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0