Tidsinställt.

Tjena allihopa!
Sitter just nu på bussen med världens bästa ollibolliii påvä ner till sundsvall till värstasuperbraiiga Pia och Charlie där vårat hem unedr helgen kommer vara. Vi åkte med bussen kl 9.20 imorse, så vi är väl kanske en timme bort,(typ ö-vik?) Ajja, jag är iallafall HUUUR taggad som helst. Kommer bli en riktigt awesome helg hoppas jag!Så förmodligen kommer bussresan att spåra ur, förra gången vi åkte buss långt tillsammans så slutade det med cheeseballs i näsan, för mkt mosterdrickande, spårad sång, spårade samtalsämnen, onda blickar från gamla tanter, opassande blickar från andra passagerare osv. haha. Nää men seriöst - kommer nog bli bra!
PEACE OUT!
Foto: Klara Smink/assistent: Linnea
NU får ni två olika redigeringar på bilden, måste säga att jag bara älskar den fösrsta. Färgerna blir så fräna tycker jag.(mer intensitet och mer känsla i bilden dessutom typ) Har kommit på mig själv med att ändra alla bilder sådär. haha. Vikken gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag tycker att de var fina bägge två men den undre är nog ändå snäppet finare ;)



Hoppas att du får en jättetrevlig helg i Sundsvall =)

2011-02-25 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0