With the heartbeat of my mind.

ÄLskar att sova på dagarna, mycket roligare än att sova på nätterna. Vaknade för typ en timme sen(bra jobbat) och nu sitter jag här och ba chillar och dricker apelsinjuice(intressant va?). Imorgon ska jag jobba 11-16.00 - typ jätte chillpass juee! Sen så har schemat för januari kommit, och det är typ jätte bra - är jätte nöjd. Fast har fått gurkpass, haha... Har inte jobbat ett gurkpass sen April i våras. Men annars brabra schema! 

Håller på planera helgen, den är fan fullt upp. Kommer knappt hinna andas mellan grejjerna... Menmen, det blir nog kanon!
PEACE OUT!
Gammal bild från 2008, behöver jag påpeka att jag älskar att jag inte behöver plocka mina ögonbryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0