oléoléoléole´oleólé O Lá!!

Så där lagomt trött efter att ha jobbat hela dagen, jobbade mellan 10-19.30 så känner mig heeelt slut just nu. Sen så orkar jag inte att det ska börja spöregna(ännu mer) just när jag ställer foten utanför jobbdörren för att börja cykla hem. Så jag for förbi mamma som bor närmare i stället - och väntar ut stormen! Blir kanske va med Nadja ikväll(om hon inte är för less på mig ahhahaha) eller för trött där vid typ 10? så jaa, vi ser väl vad kvällen bjuder på. Juyst nu äre hockey saik-luke 1-0  GOO - dem gjorde just ett till mål - så 2-0! [update - 10 sekunder efter att jag publicerar detta inlägg reducerar lule till 2-1...]
Förresten har jag sagt att jag älskar min tröjja haha, den är störtskön!
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: William Marklund

ja ville till max men ingen orkar ju gå dit blev sur .(

2011-12-01 @ 20:19:11
URL: http://nattstad.se/WMarklund
Postat av: Christer

Klockren tröja xD (y)

2011-12-02 @ 01:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0