LIfe after people.

Vaknade kl 9 imorse av att jag hörde storasysters röst! Wihooo, hon hade kommit hem! Så sprang upp och kramade om henne och sa hej och efter de tänkte jag gå och sova igen. Men de lyckades inte så bra. Så jag klev upp och jag och rebecca(storasyster) for och handlade. Var kul, fast de var mindre roligt att vi hamnade i kassan där först världens segaste gamla dam var, och sen var det en man som inte hade prislapp på grejjerna - som var jätte seg.
Och nu sitter vi här och ser på tv tsm, ser på History Channel, Life after people. NU ska jag fortsätta njuta av att ha storasyrran här!
PEACE OUT!

jag, storasyrran och lillasyrran nere i uppsala för över ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0