Kom hem fattigare idag med - jag + pengar + stan = dålig kombination.

Jag fortsätter att förvåna mig själv, somnade före tolv igår för 3e natten i rad och vaknade vid 9 och va pigg för 3e morgonen i rad... Så var en mycket snäll storasyster och skjutsade cornelia upp på solbacken så hon kunde köpa fika. Sen så där vid kvart över 12 hämtade jag upp min fina vän erica och vi gick på stan! Kom hem något fattigare idag också. Och nu orkar jag itne göra nå collage - de vart inte så fint.. utan lägger upp bilderna var och en för sig.
PEACE OUT!

3 par skor, jätte söta!
3 par skjortor, svart, marin blå och korall - HM
kunde inte bestäma mig vilka färger jag tyckte mest om - så jag jag köpte en av varje!
en jeans skjorta - JC
jeansshorts - Cubus

Kommentarer
Postat av: Tild!

Hur mycket kostade skjortorna?

2011-08-27 @ 12:39:36
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0