In case of emergencyyyyyyyy

Jaa, då vare andra jobbar mördarpasset avklarat! kom hem för kanske 45 minuter sen, det första jag gjorde var att ta mig en dusch, det behövdes verkligen. Duschade i säkert 20 minuter - HUUUR SKÖNT SOM HELST! Så nu känner jag mig "fräsch" igen. Imorrn kommer kanske paps förbi hit ett tag innan jag ska iväg på mitt sista jobb mördarpass som börjar 5. Vi ska nog ta en fika eller nått.

Sov förresten hos mormor och morfar i torsdags, dem kom och hämtade mig tidigt och vi drog och badade i havet(jag låg mest och sov under ett badlakan) sen så spelade vi spel osv. Råååå mysigt!
PEACE OUT!
(Ps.(!) Jag hade täckbyxor idag - illa! jag saknar redan sommaren...)
eyy saknar dig bruttan - hitta på nå?(skulle inte vi och fika i tisdags ? hahah eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0