Ibland så river du muren som jag byggt upp, av rädsla svek och minnena från en tid.

Nu har mamma och mina två småsyrror åkt ner till uppsala till stora syrran, och brorsan och hans tjej har åkt ner till stockholm på nå grejjs så är helt ensam här hemma tills på söndag. Känns konstgit på nå sätt, har varit ensam hemma förut men då har dem alltid varit nära - nu ärom ju typ 10 timamr bort.
Så idag har jag vart med pappa och vi var i stugan och fiskade. Vi åt först kinamat som han ahde köpt med sig, sen så fixade vi mitt fiskespö och bytte rulle på den. Sen blev de ner och meta - fick mini aborre, sen också 3 gäddor. Pappa fick typ en mört hahahha. Luktar fortfarande gädda om händerna...
PEACE OUt!




Gäddan på pinnen var levande, därför jag höll den på pinnen för den sprattlade så mycket :$ (den och mingäddan slängde vi i)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha skrek du som när vi fiskade i mammas stuga:$? linneasugis som saknar dig JETEMYCKEEEE.

2011-08-05 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0