Det där emd att vakna tidigt på morron kanske inte är en så dum idé!

Ja, nu har jag varit vaken i typ 2½ timmar... Och har redan hunnit göra massa saker:
-Druckigt 4 koppar med te+ honung =nomnomnomnom!
-Ätit frukost=pasta med tomatsås och kassler(som jag lagade och vart jätte gott!)
-Spelat ett parti LoL(förlorade... så bläää)
-Hunnit göra upp en plan för dagen/kvällen(Sugminanka nalkas ikäll!!)
-Sett 1½ avsnitt av the mentalist.
-och även hunnit duscha.
Så hmm, det här med att gå upp tidigt på morgon kanske inte är en så dålig idé! Jag har ju hunnit massor av saker. Så det här kanske måste tas och göra om! Börja stiga upp tidigt! Fast de lär nog inte gå så bra, för att jag brukar typ gå och lägga mig vid den här tiden om inte senare...
Menmen, nu ska jag ta och göra något annat, vet inte vad. Blir förmodligen att se mer serie eller spela eller nå.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0