your eyes are dry, but I can see how you are crying on the inside.

Försov mig lite imorse, ouups(eller jag orkade inte riktigt stiga upp, sängen var så skön!). Imorse hade vi hälsapedagogik och skulle läsa kapitel om sex och samlevnad och sen så skulle vi fördjupa oss inom en av kategorierna som de stod om. Typ jobbigt. sen efter lunchen så skulle vi lyssna på debatt mellan riksdagspartierna, skolan hade bjudit dit ombud från varje parti. Och jag har aldrig varit med om något drygare, så jag, anna och jon drog då och cyklade till stan. Kan säga att jag behöver pumpa mitt däck innan jag skjutsar nästa gång. Menmen, nu blir de väl film eller nått.
PEACE OUT!

två bilder från en sjukt bra kväll förra sommarn<3

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha jag är fan ett russin

2010-09-13 @ 16:29:23
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0