Sånt där ingen orkar lläsaaa

Ligger här och kan vekrligen inte sova, tänker för mycket och har ont i huvet. Så snodde listan av linnea och ja, jag ärr uttråkad och har inget bättre för mig. Får se om det blir skola imorrn, beror helt på hur de känns när jag vaknar. fyfaan säger jag bara.

PEACE OUT!

 

HUR
Svarar du i telefonen: Hej eller hej det är hannah

Gör du när du är kär i fel person: kommer över det.
Tycker du om gul-bil-leken: Så länge jag är den som slår är den väldigt rolig.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 200-300 cirkaaa
Mycket är klockan: 01.56
Många kontakter har du på msn: 260 typ
Fick du detta test: från linneas blogg
Spenderar du en regnig dag bäst: är med kompisarna och har de as trevligt

VEM
Pratar du med på msn just nu?: alle, alex och seb
Ringde dig senast?: systeryster
Pussade dig senast?: -
Hade du sex med senast?: -
Vill du kasta en sten i huvudet på? -
Saknar du mest just nu?: -
Är din bästa vän av samma kön?:
ja

Är din bästa vän av motsatta kön?: nej
Ska du träffa imorgon?: klasskompisarna beroende på
Umgicks du med senast?: systeryster
Sov du med senast?: -

HAR DU
Cyklat utan händerna:
haha ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja haha
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja faktiskt
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: nee
Velat vara ett djur: nee
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha vafan, inte vad jag vet.. (håller med linnea på de där svaret)
Tyckt Harry Potter är bra: ja han är awesome
Hatat choklad: nee

VEM
vem är i rummet med dig? är själv
Vem fick du senast sms av? aljh
vem tänker du på nu? -
pratade du senast i telefon med? syster
vems hus var du senast i? mitt, annars paps.
sa du senast "jag älskar dej" till? syster
vem önskar du var med dig nu? -
vem är din favoritsläkting? Har ingen favorit, gillar alla 
vem i din skola går dig mest på nerverna? De ska nog inte nämnas här

VAR
var går du i skolan? jb

var är din telefon? På mig
var är din mamma? I sin säng
var sover du? I min säng?
var handlar du mest? stan
var fick du tag i tröjan du har på dig? tog den av paps (hehe )
vart åkte du senast bil? hem från innebandyn
var i ditt rum är du? i sängen

VAD
vad åt du senast? mackor
vad drack du senast? hallonsoda
vad är det för färg på dina byxor? har inte byxor på mig, däremot svarta shorts
var är den närmaste saken som är blå? haha bra fråga, kolsvart så jag ser nadaa
vad gillar du mest med skolan? kompisarna
vad har du på fötterna? inget
vad är din favoritfärg? rött och svart
vilken film såg du senast? Foreign exchange
vad hör du just nu? musik

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter? ja
2. sovit i en annan säng? ja 
3. hånglat på en bio? nej
4. hånglat i skogen? nej
5. tyckt att din kusin är het? nej…?
6. sovit naken? Haha har väl alla?
7. kört över hastighetsgränsen? ja
8. målat om ditt rum? nej
9. dansat framför en spegel? hahaha jaa
10. fått hicka? ja
11. dumpat någon? ja
12. stulit pengar från en kompis? nej
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? ja
14. varit i slagsmål? Nej

15. smugit ut ur ditt hus? ja
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja

17. hånglat med en främling? ja

18. älskar eller saknar någon nu? ja


Kommentarer
Postat av: linnea

jag läste:$

2010-09-07 @ 15:25:12
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Christer

"Många kontakter har du på msn: 260 typ"



Är inte max 150? xD :3

2010-09-07 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0