Don't cry, i'll be right here when your world starts to fall.

Hade religion imorse, hur tråkigt som helst. och nu snart har vi samhälls, Fredagar kommer då lätt vara värsta dagen på skolan.
Idag efter skolan så ska jag följa linnea och ta hål i naveln, och jag ska kanske ta två till hål i öronen. Inte bestämt mig än. Menmen, sen så ikväll blir det att jobba mellan 21-04.30, mitt första nattpass - jag är typ nervös. Kommer typ sova lite innan, eller jag har inte bestämt mig än. Men tror det kan behövas om jag ska jobba till halv 5...!
PEACE OUT!

minnesvärd dag <3

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

sv: Oja! <3

2010-09-03 @ 16:47:38
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0