you are just the person that I knew, you havn't changed att all

försovde mig lite imorse, så mamma var jättesnäll och skjutsade mig. Vi såg film på ledarskapen "remember the titans" sen så skulle vi skriva reflektion och sen så fick vi sluta. När jag kom hem låg jag ute och stekte med syster och mamma och så spelade vi kubb.
Sen så efter att Forsan slutade så for fot vi dit. Och på vägen upptäckte vi att :
- Strandpromenaden var översvämmad
- mannhemskajjen fanns inte mer, den låg under vatten
- småbarn tyckte det var jätte kul att cykla i vattnet
- att man inte kan lita på hur grunt man tror det är
- att inte cykla ner i vattnet(man blir blöt) det är djupare en man tror!
Sen så har vi fotat, ätit god mat, badat fötterna, solat, pluggat och haft allmänt superduper trevligt!

Kommentarer
Postat av: elin

Haajj,, tänkte bara kika in och säga typ att du hade en väldigt fin blogg tycker jag :) hade

2010-05-18 @ 00:08:34
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0