This is the last time that I will ever feel the same.

Har sett 16 stycken bleach avsnitt idag sen jag kom hem från thess, att så stark bevis på att jag inte har något att göra haha. Nää men är på avsnitt 27 iallafall, och det är hur bra som helst, fattar itne varför jag inte fastnat före tidigare emd tanka på att marcus sagt åt mig att sere typ jämt! blev påmind nyss att jag skulle ju lägga upp bilder på min nya bikini, så here we go.
PEACE OUT!
köpte allt på cubus, inte så där speciella,
men sjukt charmiga tycker jag.
Jag och thess i söndags.
vi skulle se lite "kåta" ut,
men thess misslyckades radikalt HAHAHA♥!
Love it!

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

vad är bleach?!! Aldrig hört talas om:S//Emma.

2010-05-15 @ 08:00:45
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0