I can not flee from something that always follow and that always catches up.

Nu sitter jag och thess och äter frukost, jätte gott! Har sovit jätte gott och jätte skönt med thess alldeles intill mig inatt, och himlar vad stor min säng kändes när vi båda låg där. Men asså seriöst, jag vaknade typ 6 imorse och fick världens senadrag i vaden, och de gjorde jätte ont för jag kunde inte röra benet! vart typ för mycket dansande igår kväll får vi skylla på eller nått haha. men de gör jätte ont... ajja nu ska vi digga till musik!
PEACE OUT!

thea, thess skitfina!
när vi trodde vi hade missa bussen!

Kommentarer
Postat av: thess

Faan va kul vi hade!!!! :D <3

2010-05-01 @ 15:52:18
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0