It's now I need you the most, don't let me fall.

Nu ikväll har jag och corrny sprungit broarna special, haha. eller vi sprang från viktoriabron, sen över sunnanå, sen över lejonströmsbron och hem genom stan och över viktriabron. och enligt hitta.se så är det ungefär 6,5 km. eller rutten som man ser här är 8,2 km och då måste man ta bort lite för exakt som vi sprang går inte att få fram. sepe program! Men de var sjukt skönt iallafall! vi sprang på kanske 44 min, eller joggade och värmde upp och gick lite grann också haha. Nää men jag vart sjukt imponerad över att syster orkade! Hon var jättejätteduktig ! nu har jag varvat ner så nu ska jag duscha och sen äta och typ sen sova.
PEACE OUT!
systeryster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0