Oh Yeh, it was like lightning, everybody was frightening and the music was soothing, and they all started grooving.

Just käkat på dallas med paps, gabbs och corrny. Det behövdes verkligen, var jätte mysigt! Tog kebabtallrik, orkade inte hela! när jag hade ätit typ en femtedel så var jag typ mätt hahaha. Nu ska jag, gabbs och corrny ha myskväll och se film, spela tv-spel, prata och ha allmänt trevligt och roligt! Fast gabbs ska duscha först, så jag och corrny måste vänta. Ska gå och va social med corrny nu.
PEACE OUT!
jag och gabbie sjöng JÄMT till den här när vi var små.
men vi kunde aldir lära oss texten, så vi ba hitta på.



Kommentarer
Postat av: AAA

vars var du idag?

2010-05-05 @ 20:08:27
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0