Jag älskar att stå ensam, jag klarar mig på egen hand.

Har just haft nationella i engelska, läsförståelse. Det gick typ inte bra känns de som, kommer typ få ig. Sen så håller jag på att frysa ihjäl, corrny dina byxor är inte varmaa!!! Sen så skulle jag typ kunna somna dirr, ba lägga mig oxh sen zzZZZzzzZzZzzZZZ! typ. Nä men seriöst, inte taggad på att ha nationella sen hörförståelse och sen redovisning på svenskan i litteratur historia. Svenska på en fredag eftermiddag är inte okej, och inte okej att man är hemma typ halv 4 heller. Men ska se lite supernatural innan vi börjar om typ kvart i(?)
PEACE OUT!

haha linnea,
va faan hände med världen?

kärlek på hög grad!
Fyfan vad han är bra!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha pinsamt men man ska väl bju' på sej;)

2010-05-07 @ 12:34:26
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0