I'm trying to fly with broken wings.

Helt underbar dag det har varit idag ! Verkligen, jätte härligt väder och jätte kul på skolan och man tyckte ju nästan om killarna idag.  Vi spelade volleyboll och hela klassen skrattade tillsammans och det var verkligen underbart.

Sen så for jag emma och anna till mannhemskajjen och skulle bada efter idrotten för vi höll på svettas ihjäl, men när vi väl kom dit så bangade dem förom tyckte de var för kallt. Men jag gick i till typ magen, så har tagit ett halvt första dopp idag.

Sen blev de att sitta och chilla vid älven med thea och anna och slush ♥och där vare också underbart och jätte skönt. Sen blevre att äta på frasses med thea, och tro mig. Det är sjukt hur mycket vi har gemensamt. Jag säger då bara det: "en på miljonen"
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0