Just take my hand, we will fly over neverland.

Sitter och tänker en massa just nu,
jag måste säga att jag hatar när jag blir förvirrad.
Jag hatar att inte veta vad jag ska tro och tänka,
alla tankar som börjar snurra runt i skallen.
Jag kan få panik och börja tro att jag är paranoid,
jag börjar måla upp massa scenarier som jag vet inte stämmer.
Men tankarna bara flyger omkring, dem finns redan där
och dem går inte få bort för dem försvinner inte.
Jag hatar att inte ha kontrollen, att inte veta vad som är sant,
att inte veta hur det kommer bli, att tro en sak sen så visar de sig att det var helt fel.
Det är saker jag tycker är jätte jobbigt och som jag verkligen har problem med.
Jag vill inte vara förvirrad, jag vill själv styra över vad jag ska tro och tänka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta vara så jävla emo... alla blir väl förvirrade men inte alla tar pinsamma bilder och lägger upp på bloggen.... ta dig i kragen och väx up!

2010-05-15 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0