I always fall in love in those I know I can't get.

Nyss duschat efter innebandyn, det var typ jätte skönt. Det var skönt att spela innebandy, skönt att springa.  Vart typ jätte sugen på att fara ut och springa nu, men det kändes inte så värt eftersom jag alldeles nyss duschade... hmm, jag skulle ha farit ut före! Jag och sugminaanka hade en toppen kväll innan innebandyn iallafall. Nu väntar supernatural och sen typ sängen. ågra mig, blir NEGERBOLLSBAK MED CORRNY!
PEACE OUT!
Therese Gustavsson,
nu tycker jag att du ska pallra din röv hit
och vi ska ligga på balkongen och steka!
btw, jag vill vara så där brun igen !  ->


Kommentarer
Postat av: thess

haha gumman vad gör du på måndag?? ^^ kan vi ta och sola då? kanske lite solarium och sen ute i soooolen :] <3

2010-05-08 @ 14:41:04
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0