How many special people change?

Just kommit hem från en tredje dag på stan, idag uppsala igen. Men idag blevre inga kläder köpta utan handlade på ikea istället lite små saker.
doftljus<3
ett RÖTT<3 badlakan

sen så köpte mamma massa saker till köket och nån ny bokhylla och små saker. Gick mest med storasyster på stan idag, följde henne överallt och hjälpte henne att hitta saker. Kändes som att jag ville ta vara på den lilla tid som vi kommer vara tillsammans, för med gabbs och corrny kan jag gå typ när jag vill i skell. så blev väldigt mkt att gå med rebbs. Hon köpte en jätte fin grå stickad kofta och så köpte hon en jätte jätte söt klänning/tunika! hon såg ut som en liten prinsessa i den.
ajja, allt från mig hahah.
PEACE OUT!
finaste rebecca<3

Kommentarer
Postat av: Isa

http://isasutforsaljning.blogg.se/ Har bloppis, in och kika! :-)

2010-03-16 @ 19:37:31
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0