fördrivning av tid i väntan på tandläkare

Har sjukt tråkig, sitter och väntar på att klockan ska bli 5 då jag ska börja bege mig in mot tandläkaren. Är inte peppad, jag är typ rädd för tandläkare. Menmen så jag ahde sjukt tråkigt och snodde en sån här "lista" av linnea.¨
1. Tre ord varför du sist spydde? - mag sjuk a
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – sov
3. Vad gjorde du för 30min sen? – såg film
4. Vad hände dig 1995? – bra fråga, typ allt?
5. Vem fick dig att skratta senast? – Mamma
6. Vilken färg är din borste? – svart/röd
7. Vad köpte du sist? – en festis idag på skolan
8. Vilken färg har du på din tröja? – gul och blå, ssverige tröjja ftw!
9. Var förvarar du dina pengar? – banken, jackan, skrivbordet
10. Hur var vädret igår? – himla bra, soligt och varmt
11. Vad ser du fram emot? – att få lov och SOMMAREN!
12. Snarkar du? – inte vad jag vet
13. Vad är 15? – håller med linnea, åldern då man blir byxmyndig, får köra moppe och kan straffas
14. Vilken skostorlek har du? - typ 40, men jag skyller på att jag är så lång!
15. Vill du klippa dig? – nej inte egentligen,
16. Är du över 25? – nejnej
17. Pratar du mycket? – beror på med vikka
18. Kollar du på O.C? – har kollat, de är grymt
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – nej
20. Känner du ngn som heter Steve? – nej
21. Hittar du på egna ord? – nej
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Beror på hur man ser de
23. Vad har du för mobil? – nokia xpressmusic
24. Vem ringde dig senast? – Thess, men hon la på innan jag hann svara ;s
25. Biter du på naglarna? – nej
26. Har du lockigt hår? – jeap
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – bra fråga
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – många
29. Hur många gånger har du svurit idag? – faktiskt itne så många
30. Vilket ord säger du ofta? – hmm, typ och asså och rå och sånna ord
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – ja, käns sjukt drygt
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – syrran min när hon var ledsen
33. Vad borde du göra nu? – sova
34. Har du något smeknamn? – nej
35. Sover du mycket? – nej
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – the boondock saints(ser den jämt, den kan man inte lessna på!)
37. När var du sist ute? – då jag gick hem från skolan
38. Har du gråtit idag? – nej
39. Är du en glad person? – offtast
40. Har du roligt nu? – nej har sjukt tråkigt
41. Vad äter du helst? – grillat
42. Vem var du med sist? – familjen
43. Pratar du i sömnen? – nej
44. Vem kramade du sist? – mamma
45. Nämn den bästa personen – finns för många
46. Tycker du om någon just nu? – jag tycker om många, alla kompisa osv haha
47. Vill du flytta? – både och
48. Hur ofta borstar du tänderna? – så ofta jag kan
49. Är du egoist? – beror på vad de gäller
50. Gillar du att bada? – ja verkligen ! sola och bada!
51. Skrattar du åt allt? – nej, åt de som är roligt?
52. Vem får dig alltid att skratta? – många
53. Gråter du när du tittar på filmer? – ibland
54. När grät du senast? – igår
1. Tre ord varför du sist spydde? - mag sjuk a
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – sov
3. Vad gjorde du för 30min sen? – såg film
4. Vad hände dig 1995? – bra fråga, typ allt?
5. Vem fick dig att skratta senast? – Mamma
6. Vilken färg är din borste? – svart/röd
7. Vad köpte du sist? – en festis idag på skolan
8. Vilken färg har du på din tröja? – gul och blå, ssverige tröjja ftw!
9. Var förvarar du dina pengar? – banken, jackan, skrivbordet
10. Hur var vädret igår? – himla bra, soligt och varmt
11. Vad ser du fram emot? – att få lov och SOMMAREN!
12. Snarkar du? – inte vad jag vet
13. Vad är 15? – håller med linnea, åldern då man blir byxmyndig, får köra moppe och kan straffas
14. Vilken skostorlek har du? - typ 40, men jag skyller på att jag är så lång!
15. Vill du klippa dig? – nej inte egentligen,
16. Är du över 25? – nejnej
17. Pratar du mycket? – beror på med vikka
18. Kollar du på O.C? – har kollat, de är grymt
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – nej
20. Känner du ngn som heter Steve? – nej
21. Hittar du på egna ord? – nej
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Beror på hur man ser de
23. Vad har du för mobil? – nokia xpressmusic
24. Vem ringde dig senast? – Thess, men hon la på innan jag hann svara ;s
25. Biter du på naglarna? – nej
26. Har du lockigt hår? – jeap
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – bra fråga
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – många
29. Hur många gånger har du svurit idag? – faktiskt itne så många
30. Vilket ord säger du ofta? – hmm, typ och asså och rå och sånna ord
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – ja, käns sjukt drygt
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – syrran min när hon var ledsen
33. Vad borde du göra nu? – sova
34. Har du något smeknamn? – nej
35. Sover du mycket? – nej
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – the boondock saints(ser den jämt, den kan man inte lessna på!)
37. När var du sist ute? – då jag gick hem från skolan
38. Har du gråtit idag? – nej
39. Är du en glad person? – offtast
40. Har du roligt nu? – nej har sjukt tråkigt
41. Vad äter du helst? – grillat
42. Vem var du med sist? – familjen
43. Pratar du i sömnen? – nej
44. Vem kramade du sist? – mamma
45. Nämn den bästa personen – finns för många
46. Tycker du om någon just nu? – jag tycker om många, alla kompisa osv haha
47. Vill du flytta? – både och
48. Hur ofta borstar du tänderna? – så ofta jag kan
49. Är du egoist? – beror på vad de gäller
50. Gillar du att bada? – ja verkligen ! sola och bada!
51. Skrattar du åt allt? – nej, åt de som är roligt?
52. Vem får dig alltid att skratta? – många
53. Gråter du när du tittar på filmer? – ibland
54. När grät du senast? – igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0