every time we lie awake, after every hit we take. Every feeling that I get, but I havn't missed you yet!

åh vad jag är trött, har äntligen gjort klart historian! SENSATION! trodde aldrig att jag skulle få ihop 2 a4, men nu har jag det! känns sjukt bra.

Nu äre ba att göra engelska redovisningen som är kvar, och de tror jag faktiskt att jag ska ägna morgondagen åt. För jag tror verkligen inte att jag kommer orka vara uppe så mycket längre till. Skulle typ kunna somna på dirren. Ska iallafall innan jag somnar se klart navy avsnittet jag set nu - avsnitt 10 säsong 5. Jag har faktiskt förtjänat att titta på det nu, har varit sjukt duktig.  Och tack linnea för inspirationen! utan de hade det typ inte gått... haha!


PEACE OUT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0