But you're not my god and you're not my friend, you're not the one that I will walk with in the end.

Igår for jag, gabbie, mamma, mammas kille och hans barn - linus, och linnea till bygdsiljum där vi spenderade helda dagen i backen. Jag hyrde snowboard och kan säga att det var inte så lätt som jag trodde haha! Eller jag ahr åkt förut, då jag var typ 8-9 och det minns jag inte nått av alls. Men jag tycker ändå att jag var himla duktig, ahr typ kommit på ett helt eget sätt att åka på. För jag är lite rädd då man ska som svänga innåt.. eller då man måste stå på tårna. För jag är rädd att falla haha. Sen så vet jag inte riktigt åt vilket håll jag vill åka, så just nu åker jag lite åt båda hållen... men i liften åker jag med vänster ben fram och när jag åker i backen känns det typ bättre att åka med höger... hmm....  randomt.

När vi kom hem vid 5 halv 6 gick jag och la mig dirr, somnade typ dirr också. Sov tills jag blev väckt vid halv 8 och åt, sen gick jag och la mig och lyckades sova till 10. Eller vaknade nån gång då och då men ändå! känns sjukt skönt att ha sovit i över 12 timmar. ! Nu taggar jag för innebandy match med grabbsen idag.
PEACE OUT!

sommar skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0