Sometimes. what you want ain't what you need.

Kom nyss hem, har ändå varit en toppen kväll! Blev att grilla så nu luktar man ju så gott haha, sen så badade jag, richard, aljh och fredde. Det var MYCKET kallare nu än då vi badade tidigare idag. Men ja, de va ändå skönt när man kom upp. Sen så drog jag, aljh och robert hem till aljh(dem andra for hem förom har skola imorrn haha. ägda.) och vi såg filmen "speed". Har sett den förut för länge sen men minns inte så mycket, typ ba slutet. Och den är verkligen jätte bra!
nu hade jag tänkt ladda upp lite bilder från skolavslutningen. Det lär ta år, så får se om jag orkar göra ett inlägg med dem ikväll eller om jag gör ett imorrn.
PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0