I'm standing all alone, I've got nothing to live for.

Har spelat massa GH med syster och kalle. Dem var typ ändå bra med tanke på att dem inte spelat nå alls! typ. Sen nu så sitter jag och försöker tagga för innebandy(tejpa knäet + knäskydd...), men vi kommer typ inte bli så mycket folk värkar de som. Jag har fan varit duktig och ringt 6 stycken! och 3 kunde inte och dem andra sa kanske.... ÅH JAG HATAR ORDET KANSKE(när jag säger det älskar jag de). Vill veta om det blir. Jag vill att de ska bli...
PEACE OUT!

har börjat lyssna jätte mycket på nomy.
han är typ jätte bra.
älskar hans röst.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättebra blogg ! :) Läs gänra min coh kommentera (A)

2010-06-03 @ 19:25:59
URL: http://haahaahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0