I'm not gonna let you stop me.

Tjenis penis alla HannaHs besökare! Hennes syster Cornelia här!
HannaH ligger och sover just nu, eller hon försöker, men jag pratar med henne en massa och stör henne så hon har inte somnat än, hehe.
Hon ville iaf att jag skulle gästblogga åt henne så att hon skulle bli uppdaterad. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ajja.
Jag var iaf hos min kompis Liv under midsommar, eller set var lite senare på kvällen. Sov hos henne och blev hämtad halv åtta... kändes as drygt, för jag ville gärna stanna där längre.. men så blev det inte.
Så idag blir det, för mig, att spela Zelda trorja, det var ett tag sen.
Ska iaf uppdatera min blogg nu, och byta från HannaHs bajs musik till min BÄÄÄÄSTA spotify lista, YÄÄÄÄÄÄÄÄH!
Puss! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0