I have lost myself again and I am nowhere to be found.

Toppendag, måste säga att linnea har typ världens härligaste stuga att vara i, synd bara att den inte har sandstrand. Då hade den varit nästan perfekt. Sovde ju som sagt där borta i boviken, vi fick väl hämtning av mamma och jag och linnea for direkt till badet när vi hade hämtat mitt säsongskort. Vi hann bara bada en timme, men det var de ändå värt! var hur skönt som helst att ba slänga sig i badet. Borde väl sova, jag och aljh ska upp och bada på vbb imorrn typ vid 10- halv 11. Kommer nog bli kanon.
PEACE OUT!


remember?

Kommentarer
Postat av: zaneta

va skönt liksom :)

ska träffa några kompisar sen så hittar jag på någonting :) <3

2010-06-25 @ 08:10:51
URL: http://zanetaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0