Min 18årsdag kortfattad.

Har haft en underbar en helt underbar 18årsdag! Helt toppenkanon, tack alla som gjort min dag!
Tänkte kortfatta dagen lite.
Morgon (kl 9):
Blev grattad i husvagnen och sen så for jag och systrar och mamma till stan. Jag köpte en skjorta och en jätte söt klänning.(kan lägga upp bilder sen)
Dagen efter (kl 12):
Mötte upp paps med systrarna. Vi köpte fika och dricka och gick och satte oss vid älven nedanför parken. Hur mysigt som helst! Sen så gick vi till coop bygg och jag och corrny fick cyklar. sjukt bra cyklar! Sen så blev de hemfärd.
Middag (kl 17):
Ana kom och åt med oss, blev grillat och potatis skivor med sallad och baguetter. Hur gott som helst. Sen så sminkade Ana mig och gjorde i ordning mig i håret osv.
Kvällen (kl 20):
Linnea, linnea, tove, thess, mia, olivia och erica kom förbi och vi spelade "bibeln" och "våghalsen" och fikade och pratade och hade hur mysigt som helst! Verkligen! Var som så skönt att alla mina vänner ändå gick så bra ihop!
och tack för en underbar kväll!
18 år nu, wihoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0