Jag älskar hela dej och inte bara ditt utséende, din personlighet och ditt underbara léende.

Kollade igenom massa kläder som var i en soppåse i min garderob, var massa gamla kläder från mamma och några vi fått från anna-karin och andra "gamla"kläder, tyckte de va rå roligt att prova haha. Tänkte lägga ut lite bilder. Och om ni inte gillar att jag lagt ut bilderna, kommentera då gärna, men skriv namn vettja! oseriöst lixom. Och kan säga att lite ben och mage kommer synas. men vad gör det om hundra år? :D Och om ni inte tål det, kolla inte.
PEACE OUT!
Jag har alltid varit så fachinerad av typ skjortor och kavajer tillsammans,men även i allmänhet. tycker det är RÅÅ snyggt. Men har aldrig vågar ha de, för tycker man ser ut som typ en advokat eller seriöskontorsdam.




min favorit kofta när jag gick i typ 6-7an tror ja, för kort i midjan nu ... men fortfarande lika skön!




en blus ja tyckte va skitcool i 8an som jag verkligen ville ha, men vågade inte. Och då räckte den ner till byxorna, fattar inte vad som hände, så mycket har jag INTE växt sen dess...




linne som jag älskade och hade typ jämt i 7-8an, de räckte också ända ner... allt krymper va fan!




Mammas gamla mjukisar, dem är inte gråa, dem är lilarosa! men de syns inte. dem är jätte sköna, ska ha dem nån dag ute hahaha. alla kommer dö av skratt.




pappas gamla mjukisar, jätte härliga men skitstora(!) i midjan, notera min fina tofs som jag gjort där på vänster sida!




Har som alltid varit faschinerad av amerikanska och brittiska skol"dräkter". tycker det är jätte häftigt och skulle ha velat ha det här också, asså typ kjol och skjorta och kofta med skolans namn på. Haha, men skulle säkert bli less efter ett tag. Men skulle va coolt att prova! Inte för att de där är riktiga sånna, men typ nått sånt där haha!




Nån dag, ska jag ha modet att våga ha det där ute. Utan leggingsunder och med dem klackskorna! Fast det kommer jag inte våga, före där känns så naket! Men kommer kanske bli på nån fest eller nått, inte vardags tror ja. Men jag vill ha det!

Kommentarer
Postat av: kenth

fanns väl inget att klaga på där.

bara ta på dig de du vill ha och gå ut och möta folkets reaktioner:)

2010-07-05 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0