Zelda - ocarina of time

Har inte skrvit på en dag, är fan ovanligt för att vara jag. Har skrivit på en annan "blogg" där jag vet att ingen läser mest bara för att få skriva av mig. Känns skönt.
Idag har jag iallafall haft skola, först nå lektion med elin där vi läste om tankefällor och ska skriva om vi tycker vi är i sånna. Sen historia, jag och emma jobbade på bra... ehhmm... vi satt och chattade med folk.
Igår nötade jag tvspel och övningskörde.
nu ska jag spela ännu mer "zeda -ocarina of time"!
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: thess

JAAA SOMMAR!!! :* i sommar HannaH ;)

2010-01-19 @ 16:27:25
URL: http://mcrthess.blogg.se/
Postat av: aljh,-

Men det är vi inte heller? ;o<3

2010-01-19 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0