You have become a thief and stolen my heart. Please don't be a vandal and break it.

ligger med linnea här i hennes säng och båda sitter framför varsin dator - och bloggar såklart!
Kvällen har varit helt kanon, vi gick och mötte malin på ica och sen köpte vi glass till moster också. Sen blev det massa prat och glassätande med hemmagjord kolasås - supergott.

Sen så såg vi också skräckisen "toolbox murders", den hade jag och linnea sett förut(förra året) och den tyckte vi va jätte läskiga då och jag fattar inte riktig hur vi tänkte då för jag tycker inte den var så läskig....

Sen så blev de massa mer prat, och en random sak är att jag och malin har likadant på subbanmackorna! och så har vi båda så att då vi ska sova eller se skräckis att vi måste ha täcke runt fötterna (A)!! nää men sammanträffanden, särskillt på mackorna, där finns de hur många som helst olika kombinationer....

PEACE OUT!






Kommentarer
Postat av: Simon Lind

Malin! Hade inte en susning om att ni kände varandra :) Ni såg ut att ha trevligt i alla fall.



Ha det bra

/Simon

2010-01-17 @ 17:42:48
URL: http://simonlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0