You called me strong, you called me weak, but still your secrets I will keep. You took for granted all the times I never let you down, you stumbled in and bumped your head. If not for me then you would be dead, I picked you up and put you back on sol

Nu har jag packat klar allt. Eller inte allt, inte handbagaget, alltså min väska. Har fyllt 1 liten bag med massa kläder och handdukar och sen så en stor blå med pjäxor, hjälm, jacka, täckisar och kläder jag ska åka i. Jag är nästan förvånad att jag lyckades få ner allt, för jag är verkligen inte bra på att packa... Jag är verkligen kass!

Sen så har jag även tagit fram skidorna och stavarna, och jag kan säga att dem inte är dem snyggaste i världen, verkligen inte! Men vaddå, åker jag typ skidor 1 gång om året så bryr jag mig faktiskt inte så stort, och dessutom, blått och lila är jätte spejsade färger? eller hur...... ehmm...?

Jag behöver mer hårklämmor, det måste jag köpa när vi far föbi coop. Om ungefär en halvtimme ska vi bege oss mot linnea där vi ska hämta henne. Då blire coop och handla, sen skjutsar mamma oss till bussen som kommer ta oss först till lycksele?, däre blir bussbyte. Bussen går från stan kl 1, vi kommer vara i tärna typ 7 eller 8? ajja, jag och linnea kommer troligtvis spåra som vanligt !

Vi båda ska dessutom ha med våra datorer dit upp, snacka om datanördar.... !

men nu ska jag packa färdigt det sista, typ vad jag ska ha med mig in på bussen.

PEACE OUT!

hade inte tackat nej till sommar,
men de här duger också!

Kommentarer
Postat av: Christer

FIn bild xD synd ni inte bor kvar i bersan :(

2010-01-05 @ 06:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0