Sometimes on the way to a dream, you get lost and find a better one.

Sitter i köket, kom hem från ett tag sen. Typ kanon dag idag, gick skit bra på APUn och fick veta att jag ska få jobb KÄNNS FAN KANON! lite extra pengar är ju som sagt aldrig fel! och alla är störtsköna! Sen så blev det stan ett tag med Jenny (som jag praoar med) och sen så kom thess så vi gick på stan ett tag. Sen mötte vi upp Tommy, Kent och Johannes och fick skjuts hem till mig och grabbarna for förbi nån kompis till dem medan jag och thess typ åt. haha.

nää men sen kom dem tillbaka och vi satt och pratade och bestämde oss sen för att fara och bowla så sagt och gjort vi for dit, jag sög! och Johannes vann, han var typ duktig!  fast alla lyckades iallafall på strike. Ja som sagt, det var en toppen dag/kväll och nu väntar typ film och sen sova.

PEACE OUT!

Här kommer lite pics.
                                  


update. jag ska göra muffins nu!
update. har suttit i över en timme och laddat upp bilder
för internet kan gå och ta sig!

Kommentarer
Postat av: thess

Haha göras om snart visst!?! <3<3 haha sjukt kul vi hade!! :D

2010-01-29 @ 00:27:21
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0