That was everything I lived for, and now I don't even have that.

jaadu, dagen har bestått av match vi vann med 3-2 mer behöver vi inte prata om, mat på max med mamma och gabbs, och sen har jag övningskört med mamma i kanske 2 timmar - var faktiskt sjukt roligt och kan säga att de behövdes. Sjukt roligt och få tänka på annat kändes skönt. sen så har jag suttit vid datorn och sett på film.


Sen så försöker jag tagga för innebandymatch imorrn med grabbsen men det går inte så bra. Har inte nån pepp på innebandy alls, vikket suger för jag älskar det ju. Innebandy har varit det bästa som finns men nu känns de bara förjävlig.

nää, nu ska jag gå till gabbs och höra om hon vill göra nått med mig.

PEACE OUT!

That was everything I lived for right now, and now I don't even have that.



kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0